Brev:
Kød og fisk
23. marts 2010
Alder:
13 mdr.
Kød og fisk
Kære Helen,
Et brev mere, helt andet emne.
Vil bare høre, om der er anbefalinger til hvor meget kød og fisk små børn skal få. Lægen sagde engang, de skal få kød hver dag, men jeg synes jo, at voksne anbefales at spise ikke mere end 3 gange om ugen?
Er meget interesset i minimun og maksimun - vi spiser en del fisk! (Mine børn er næsten 3 og 13 måneder, de elsker fisk og kød. De får også en børnevitamin hver dag.)
Mange tak for et svar.
Mor til 2